One more to go!

Att få till figuten inför bech 2013 har gått bra hittills och formen jag är i nu var det flera år sedan jag var i. Och utan någon större ansträngning så är jag ganska så nöjd med resultatet än så länge. En månad återstår och då räknar jag inte med att ha nått mitt mål men jag hoppas på ett resultat som jag är nöjd med.
 
Jag har gått sakta fram sedan jag började i januari. Och jag har gjort det på mitt eget sätt. Det tänker jag alltid fortsätta med för så länge jag gör det så tycker jag det är kul. Jag vill att Maj månad ska bli bäst och att det ska ge resultat!
 
Har haft några dagar nu då jag har ätit lite vad jag vill men inte till överdrift. Kommer köra några veckor i maj utan godis och så. Kommer även fortsätta att planera maten och så är det viktigt att jag sätter fart med träningen. PW flera gånger i veckan och vissa veckor vill jag fokusera på mer styrka. Ska även hämta min cykel för att få riktigt fina ben och ge rumpan lite träning också! Ännu en gång vill jag säga att jag inte är ute efter muskler utan jag vill bara förstärka min kroppsform. 
 
Jag har märkt att inspiration hjälper mig till att bli riktigt jäkla peppad. Bloggar och bilder som gör att man hittar en drivkraft och ett go! Jag har bilder på bla telefonen så att jag kan se det varje dag och bli påmind! Och det funkar
 
Läger upp en massa bilder nedan så att jag har dem att titta på ibland och bli peppad till tusen!
Kommer säkerligen aldrig uppnå detta perfekta målet men det får en att bli laddad i alla fall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback