A good day!

Steg upp kl halv 7 imorse och var på jobbet redan en timme senare. Utbildning och jobb till kl halv 7 på kvällen gjorde min dag. Trodde ärligt talat att jag skulle vara mer död än levande men faktum är att jag varit väldigt pigg hela kvällen. Har helt enkelt varit en bra dag med positiva besked och jag är jätteglad! Börjar så sakta må bättre och vissa saker börjar falla på plats. Jag kämpar varje dag med övningar, stresshantering osv. Mitt mål är att kunna handskas med mig själv och min oro och leva i nuet. Inte flera veckor framåt som jag gör nu. Jag vill finna lugnet. 

Läser en riktigt bra bok som får vissa saker att falla på plats. Kan verkligen rekommendera denna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback