Ändrade planer för kvällen.

Oops, vad klockan blev mycket. Jag som planerade att bara däcka i sängen framför idol när jag kom hem eftersom jag var så trött. Istället blev det bio med några vänner på den grymmaste biografen som finns. Vi sågThe  hunger games catching fire och den var så jävla bra! Älskar ettan men tvåan var minst lika bra. Huvudrollen spelar så bra och är så vacker. 

Blev i alla fall raka vägen hem för att mysa lite med voven min då jag har lite dåligt samvete för hur mycket han får vara själv eftersom jag är hemma så lite och när jag väl är hemma orkar jag inte leka med honom. Så nu har vi lekt, pysslat om hans vänner gosedjuret så de också fick lite mysigt, tuggat tuggbeb och ätit korv. Och nu sitter han och studerar när jag äter naturgodis. Undrar varför? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback