Ångest, ångest, förbannade ångest!

Det lördag, min favo dag på hela veckan. Men jag har inte en enda helg känsla. Vi har tittat på film och ätit lite godis, julpyntat och lagat middag. Men jag har bara haft en jäkla ångest! Ångest för att en ny vecka börjar imorgon och att jag inte fick min lediga helg. :( Känns som söndag. Usch, vilken ångest jag har av att behöva spendera dagen på jobbet imorgon. Blä! Alla andra säger hur skönt det ska bli vid jul med all ledighet och jag får bara ont i magen. Jag jobbar mer än någonsin. Just nu vill jag byta jobb eller bara vara ledig till nästa år. Min kropp behöver det så jävla mycket.

Positivt tänkande var det ja.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback