Igen och igen

Den här lediga dagen började inte som jag tänkt mig alls. Jag var piggare igår och hade en inställning att nu kommer allt ordna sig. På kvällen fick jag dock ont vid halsen igen och har inte kunnat sova inatt. Vaknade tidigt och hade så ont. Tankarna snurrade och vid 8 steg jag upp och ringde till läkaren igen.

Jag är så trött på detta att jag inte finner ord. Smärta och oro. Jag hatar att ha ont och jag hatar att vara trött och jävlig hela tiden. Oron att inte veta vad det är som gör att jag mår dåligt är värst.

Om en stund ska jag till läkaren ännu en gång och berätta vad jag känner. Mina förväntningar är som vanligt låga och jag känner mig lite rädd att de inte ska ta mig på allvar igen.

Hoppas på det allra bästa! Jag vill få ett slut på detta!

Skriver senare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback