It's fucking friday!

Och så var det äntligen fredag! Dock kanske inte så bra som den borde. Har fått någon halvdan förkylning som bara kom igår kväll. Har inte kunnat sova inatt för jag känns mig febrig, frysen och magen har gjort ont. Går runt på jobbet i kofta och fryser som bars den. Huvudet värker och magen värker. Aldrig får man vara frisk...
Jag slutar som tur väl är lite tidigare idag för det skulle vara min lediga helg nu men det blir bara ledigt på lördag för nu inför jul så är det öppet även på söndagar. Dubbelt betalt dock så ja, tack! Får njuta ledigheten ikväll extra mycket. Hoppas att förkylningen försvinner och även magvärken så jag kan äta lite naturgodis ikväll! 
Lite lunch med vitaminer kanske jan hjälpa till på traven!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback