En trevlig kaos kväll

Så var det äntligen kvällen som vi planerat och pratat om i veckor. Halloweenfesten! Jag jobbade igår och var inte alls på humör när jag kom hem. Riktigt trött var jag och mådde illa av penicillinet. Jag ville bara gå och lägga mig. Men det vara bara att hoppa in i duschen. Tillsammans med några kompisar så lagade vi tacos och pyntade lägenheten med spindelnät och pumpor. Pyntet blev faktiskt jättebra! Sedan blev det stressigt men vi hann precis klart med sminket innan de första kom! Spelade lite spel och pratade innan det trillade in lite mer folk.

Kvällen var kort sagt trevlig men konstig. En kille betedde sig illa efter att ha spillt ner hela vår matta+ bord+fjärrkontroller m.m med cider och bara gått och låtit det ligga där. När han spillt yttligare några gånger och dessutom slagit sönder ett glas som han bara lät ligga och som hans stackars kompisar och vi andra fick städa upp så tappade Sannie minst sagt humöret, killen fick höra ett och annat och sedan åkte han ut med huvudet före. Ovanpå det så gick två vaser i golvet, kaffebryggaren gick i kras och även glasskivan till vårt utemöbelbord åkte ner i golvet men klarade sig tack och lov. Dessutom var det så kletigt på både golv och bord att man nästan klibbade fast!

När alla gått så städade vi i flera timmar och som tur väl var fick vi hjälp av en kompis till oss. Det är så underbart med folk som är så hjälpsamma och snälla och gör detsamma som man skulle gjort om de var i samma sitts! Efter att ha svabbat typ två gånger var det fortfarande kladdigt och det låg glas i soffan och massa andra ställen. Omogna människor är det värsta jag vet! Väx upp! Dina vänner ska inte behöva ta hand om allt dit skit! 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback