Lediga fredagen...

Att vara ledig på en fredag har varit det bästa på länge! Började med mitt frisörbesök som tog hela 3,5 timme! Så är det när man har problemhår! Resultatet blev mycket mörkare blond än vad jag tänkt mig. Det ser brunt ut i mina ögon och jag är lite för blek på vintern för det. Men färgen i sej är jättefin och det är 100 gånger bättre än innan! Gillar min frisör och hon avslutade även denna gång med att locka så det känns riktigt lyxigt. Jag älskar dessa lockar! Nu ska jag öva så jag blir lika duktig på dessa lockarna. Hon fick verkligen fram lyxkänslan med både färger och  lockarna.

Resten av dagen har jag glidit runt här hemma och städat och städat! Planerat inför imorgon och umgåts med vänner+sambo. Ätit en riktigt god sallad och gjort kanske den finaste pumpan jag någonsin gjort! Den blev grym! Har bara chillat i soffan framför idol nu och längtar efter sängen. Upp tidigt för jobb imorgon vilket är tråkigt på en röd dag men fan det är ju dubbelt betalt så jag får tänka på det. 
Och för övrig börjar jag må mycket bättre. En dag kvar med tabletter som hoppas jag att det är helt borta. 
Imorgon är det dags för rejält Halloween firande och jag hoppas att det blir en riktigt rolig kväll!! Äntligen ska jag få klä ut mig!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback