Måndag...

Ledighet är väldigt välkommet och att jag kommer köra hem från jobbet idag med känslan av att jag är ledig imorgon kommer kännas underbart! Och jag ska inte göra ett skit ikväll eller imorgon. Allt är städat, handlat och maten är lagad. Tar varje chans jag får till att verkligen ta det lugnt så stressen och spänningarna lägger dig för det gör det när jag är ledig.

Imorse tog jag ett beslut som jag fruktat i flera år. Jag ska göra en gastroskopi. Fy fan vad rädd jag är! Men efter att ha pratat med en vettig och förståndig läkare imorse så förstod jag vad den undersökningen faktiskt kunde göra i mitt liv. Kanske kommer jag få svar på det som varit en stor fråga i flera år. Jag vill så gärna klara av den! Jag vet att det kommer bli ett rent helvete ich säkert värre än det. Men jag vill!
Tre timmar kvar nu på jobbet! Älskar mitt nagellack från Make up store!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback