Måndagen man inte vill ha!

Jag visste det redan när jag stigit upp, jag skulle stannat hemma, dragit täcket över huvudet och stannat där. Vilken skitdag! Bilen höll på att stanna på motorvägen, höll på att köra in i en lastbil, mått illa som fan, känts som jag sovit, virrat och stressat. Efter den långa dagen så skulle jag hämta en kompis vid flygplatsen och var helt säker på att planet skulle vara sent med tanke på oturen hela dagen. Men det gick smidigt och att komma hem har aldrig varit skönare. 

Jag försöker varrva ner och må bättre medans min kära sambo tränar på Wii fit U. Fy fan vad jag längtar tills året är slut och jag kommer jobba mindre! Jag vill träna!!! Jag vill ha ett liv!!!! Jag vill vara pigg och må bra!!!

Jag är seriöst orolig för hur resten av denna vecka kommer bli med tanke på hur den börjat och div. annat som väntar. Fy fan! Längtar redan til min lediga onsdag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback