Shopping <3

Shoppingrundan var välbehövlig och det var riktigt skönt att gå i sin egna lilla värld bland allt fint! Så mycket jag vill ha! Men det är snart jul och något måste man sätta på önskelistan ju ;)
Dock var det några saker jag inte kunde låta bli att släpa med mig hem. Och så köpte jag äntligen en kaffebryggare då vår varit sönder i några veckor nu.  Efter det så blev det lite soffhäng och prat med vänner hos oss. Lite planer för helgen och december. Det tråkiga är att jag jobbar så mycket och får flika in när jag kan på det som planeras. 
Ska vila resten av kvällen. Är sjukt trött och min axel gör så ont idag( spänner mig som fan hella tiden av stress).
Det jag fick med mig hem idag var strössel, 2 tröjor, mascara, nagelpynt och lösögonfransar.
Tröja 1 H&M
Tröja 2 Cubus

Provade denna tröja och blev kär. Den var på Rea men jag la tillbaka den :o Jag ångrar mig sååå mycket! Så jävla snygg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback