Det närmar sig...

Jag börjar få riktig resfeber nu... På söndag åker vi!! Hjälp!!!

Det är med lite skräckblandad förtjusning faktiskt. Jag hatar ju att flyga och så är jag alltid rädd att jag ska bli sjuk på resan. Förutom det så längtar jag efter att sola och bada. Och så har vi ju obegränsat med drinkar! Framför allt så ska ledighet i en vecka bli grymt skönt!Yeeh! Känns dock inte som vi ska åka. Har inte alls de känslorna och det känns tråkigt. Jag är så inne i hösten, jobbet och min konstanta stress. Usch för den.

Är ledig idag och jag kunde faktiskt sova lite längre imorse. Är så spännd och illamående idag så jag ska inte lyfta röven från soffan på resten av dagen från och med nu. Ska bara titta på film och mysa. Kan behövas med tanke på monsterjobbdagen imorgon och även fredag och lördag. 



Har släpat fram resväskan och börjat planera lite inför packningen. Lika svårt som alltid! Klänningen på bilden ovan (rosa) fyndade jag i veckan. Jag är så kär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback