Egentid

Ahh, äntligen hemma! Har varit en dag fylld med jobb. Tack och liv försvann illamåendet framåt kvällen och jag börjar känna mig lite piggare. Hoppas det vänder nu!

När jag kom hem och hade fått lite mat i magen gjorde jag det jag längtar efter hela dagen, tända lite levande ljus på toan och ta en lång ich varm dusch! Så underbart! Sedan smörja in mig med massa härliga krämer. Finns det något bättre än lite egentid!?

Nu ska jag bara ta det lugnt och varva ner med hela Sverige bakar och andra kul program, längta efter sängen och hoppas på att jag vaknar piggare imorgon. Jag är ju ledig imorgon! Hur underbart är inte det!!!
Ska till frissan på morgonen och jag ser väldigt mycket framemot det! Letar inspiration för fullt och jag är lite sugen på någon mörkblond färg.




Jag har ingen aning hur detta kommer sluta med det är de som är spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback