Förkylning från helvetet!

Jag började bli sjuk precis innan vi skulle åka hem från Turkiet och på bussen med 11 timmars resa slog det till ordentligt med feber och ont i kroppen. På flygplatsen ville jag bara lägga mig ner och dö och väl på flyget var hela golvet fullt av näsdukar efter jag suttit där i mer än 3 timmar och snorat. Jag vet ärligt inte hur jag klarade resan hem men jag tänkte i huvudet att detta är borta imorgon. Men jag vaknade igår och mådde så fruktansvärt dåligt!
Jag sov hela dagen, hade frossa och mådde så jäkla dåligt. Det är samma idag fast svetten rinner av mig hela tiden, jag har ont i magen och ser jäkligt sliten ut. Kul! Jag har idag, precis som igår legat och tittat på film efter film och program efter program. Jag är helt knockt out av denna förkylningen. Men det är så skönt att vara hemma och jag är glad att jag inte fick detta tidigare på resan. Är hemma från jobbet imorgon ockå så får vi se hur jag mår sen. Min bästa vän är toarullen och jag har den med mig överallt. Haha! Vad gör man när näsan bara rinner och rinner. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback