Hemma efter resa i Turkiet!

Äntligen ligger jag i min säng igen och har fått vakna upp i vår underbara lägenhet! 
Kom hem kl 6 imorse ifrån en vecka i Turkiet. Min första gång i Turkiet och jag är inte överväldigad. Först och främst var resan dit och hem lätt den jobbigaste resan jag gjort hittills och så har det tyvärr varit så mycket negativt kring resan. Mer negativt än positivt. Jag måste nog faktiskt smälta denna resan innan jag uttalar mig helt vad jag tycker. 

Veckan har överlag varit skitjobbig måste jag erkänna men den har också haft sina ljuspunkter som kommer vara minnen för livet. Men jag kan inte med ord förklara hur skönt det var att komma hem. Tyvärr hade jag otur som vanligt då jag blev sjuk igår, precis innan vi skulle åka slog en förkylning från helvetet till och jag fattar inte hur jag klarade av de 11 timmar vi reste så dåligt som jag mådde. Fy fan vad hemskt det var! Jag somnade kl 6 och vaknade kl 8 av att det stack i halsen. Huvudet värker, näsan rinner konstant och jag är helt väck! Som tur är tog jag ledigt idag och jag kommer även att vara hemma imorgon. Jag mår så jävla dåligt just nu! 

Kylen är dessutom tom och jag är hungrig. Vi har inget toapapper och jag vill ha glass! Om jag vill ha något kommer jag behöva pallra mig över själv till affären då min stackars pojkvän fick sitta uppe när vi kom hem med skolarbete. Så jag vill inte väcka honom. 

Ska försöka sova en stund till nu och sedan måste jag ha mat, glass och värktabletter!!!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback