Min söndag

Jag behövde verkligen en vilodag och denna söndag kunde inte komma mer lägligt! Förutom att städa i lägenheten så har jag tagit en promenad i det fina vädret. Sedan så har jag och Sannie haft kvalitetstid vilket blir mer sällan nu då vi är upptagna på våra egna håll i veckorna och oftast helgerna med. Därför känns den tiden lite extra viktig. Vi båda behövde en vilodag så från eftermiddagen har vi beställt hemtmat, tittat på film och pratat. Vi ska fortsätta att titta på film resten av kvällen och inre lyfta ett finger då en ny tuff vecka börjar imorgon.
Förutom det så har jag läst en tidning, ätit choklad och tittat på en massa bloggar. Söndagsgöra! ;) Har blivit så himla inspirerad av alla bloggar vad det gäller smink, hår och kläder så jag kan spricka och jag har insätt ännu en gång att jag kanske borde ta vara på mitt unga jag innan det är försent och faktiskt bry mig lite mer om mitt utseende. För trots allt är utseende jävligt viktigt för mig och jag kan må riktigt dåligt av det på många sätt. Så kanske är det dags att sluta vara lat så jag slipper all ångest. Ska ju faktiskt till frissan på fredag( vill nu!!) så det är en bra början. Är nyfiken själv på att se hur det kommer sluta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback