Rosa kvällsmys

Oj, vilken dag det har varit. Jag är helt slut! Särskilt i fötterna! Har jobbat från 9 imorse till halv 9. Så jag kom nästan precis hem och det var underbart att få sätta sig ner och få lite mat i magen. Två dagar kvar innan denna långa veckan är över! 

Ser framemot nästa vecka då jag ska lyxa till den långa jobb veckan med lite lyx. Ska först spraytana mig på tisdag och på fredag fick jag ledigt från jobbet och ska till frisören. Spraytaningen är första gången och jag är skitnervös men jag har funderat länge på det och nu sökte de modeller så jag passar på. Ska bli underbart dock att gå till frisören och bara få bli ompysslad! 

Nu ska jag vila fötterna inför imorgon och mysa i min nya mysdress från Turkiet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback