Sjukstugan

Lördagen gick så fort att jag inte kan fatta det! Var hos mina föreldrar några timmar, åt jättegod mat och myste med mina kisar. Fick också en jättefin klocka av min farfar. På kvällen hade vi några vänner över hos oss, planerade Halloween och pratade skit.

Blev en sen kväll och jag var helt död hela dagen av förkylningen. Lika så idag! Kan den aldrig gå över !? Sannie har dessutom också blivit sjuk och mår lika kasst som jag gjorde i början av veckan. Jag ska vila hela dagen och bara titta på film. En lång jobbvecka börjar imorgon och jag orkar inte må dåligt! Lite tee kanske kan hjälpa till. Ska bli såå kul att testa sorten jag köpte idag :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback