Träning och kost just nu

Det står lite stilla för min del vad det gäller både träning och kost. I och med att jag först var utomlands i en vecka och sedan var sjuk efter det i en vecka till så har allt bara stått stilla. Faktum är att på semesterna så blev det inte så mycket onyttigheter. Åt knappt sötsaker alls förutom någon glass tilll efterätt och jag hade till och med tappat några hg när jag kom hem. Jag går nästan alltid ner i vikt när jag varit i ett varmt land även fast jag äter massor! Tror det har att göra med att man svettas så mycket.
 
Under veckan jag varit sjuk åt jag glass varje dag och lite choklad också då jag tyckte att jag ville bli frisk och äta det jag var sugen på istället för inget alls. Desutom åt jag pasta hela veckan också :O Jag ligger dock fortfarande på samma vikt. Jag kommer inte för tillfället att lägga någon större vikt på träning och kost. Jag kommer äta vettigt i veckorna, som jag brukar. Mindre kolhydrater då osv. Men eftersom jag jobbar fruktansvärt mycket så kommer träningen inte vara något tvång de två veckorna framöver. Jag vill träna men jag vill inte tvånga kroppen till det om den behöver vila. När det lugnat ner sig på jobbet så kommer jag ta tag i det igen och jag längtar verkligen! Vill komma i riktigt bra form och större planer har börjat växa i huvudet men jag vet inte vad jag ska göra med dem. Jag kommer ha tid att fundera på det...
 
Hur som helst så vill jag må bra fortfarande så jag kommer köra som vanligt med kosten fast inte så hårt och träningen kommer komma när jag verkligen känner för det. Saknar mina promenader! Är så jäkla kallt nu :S Men jag kommer passa på när fina höstdagar kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback