Tummen ner för denna dagen!

De dagar man vaknar och mår så dåligt att man bara vill ta livet av sig borde inte finnas. Just en sådan dag har jag haft idag. Alla fel som kan vara har jag haft på min kropp idag och hur jag skulle klara jobbet var bara ett stort ?. På något sätt har jag i alla fall tagit mig igenom denna hemska fredag. Jag mår fortfarande riktigt konstigt och dåligt men det är ändå lite bättre än imorse. Nu ligger jag framför tv:n med onepice och täcke men fryser ändå. Försöker att inte tänka på att jag ska jobba imorgon men det är svårt. Dessutom är jag livrädd att jag på något sätt ska bli sjuk. VI ÅKER JU TILL TURKIET PÅ SÖNDAG. Jag får inte bli sjuk.

Jag hoppas så mycket att jag vaknar pigg och glad imorgon. Skulle betyda mycket. Bort allt ont från min kropp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback