30 days challenge

Det är alltid lika kul att vakna en timme innan man ska stiga upp och inte kunna somna om. Dessutom är det roligt att vakna med magvärk, huvudvärk och halsont! Förkylning på g? Usch, nej det får vi inte hoppas! Jag måste träna och jobba! 
Faktum är att jag slutar lite tidigare idag och det ska bli så skönt!! Ska hem och städa, laga mat och träna. Ska gå en lång runda. Har nämligen satt upp ett mål på hur långt jag ska gå innan vi reser iväg om 2 veckor. Jag vet inte om målet är rimligt men det är ett mål i alla fall. 20 km ska jag hinna gå och det känns jäkligt motiverande för jag vet att jag inte tillåter mig misslyckas! Jag kör genom programmet Runkeeper som blivit min nya tränibgsfavorit!

Dessutom ska jag påbörja en annan liten kul utmaning idag. "30 days challenge". Det är bilder som man hittar på nätet lite överallt. I 30 dagar så ska du alltså utmana dig själv och under varje dag står det vad du ska göra. Set finns allt möjligt. Både inom träning, sång, rita m.m. Jag tänker ta en knäböjs utmaning. Jag gillar verkligen det enkla när det gäller träning så detta kommer nog passa mig perfekt! 

Dessutom hittade jag några andra roliga med!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback