Härliga helg!

Som jag har väntat på denna helg! Denna veckan har verkligen tagit kål på mig med så mycket jobb och möten. Har varit igång stup i ett. Men det har ändå varit en sååå bra vecka!

Även fast jag var riktigt trött när jag kom hem från jobbet igår var jag ändå sugen på att komma ut lite. Så jag och Sannie spenderade kvällen hos hans klasskompis. Satt och drack lite och pratade om allt. Så kul att träffa nya människor! Planerna var sedan att gå till ett ställe för studenter som vi inte ens visste om jag skulle komma in på. Det var långt dit och riktigt svinkallt! Vi försökte hitta genvägar och det slutade med att vi gick genom en bäcksvart kyrkogård. Man såg inte vart man gick och jag undrar vem som var räddast av oss. Halvvägs så stannade vi till i vår lägenhet för att värma oss och gå ut med hunden. Sedan kom vi aldrig ut. Pratade, drack lite till och kollade knäppa musikvideos. En bra kväll!

Som vanligt vaknar jag tidigt! För en timme sedan. Kan inte somna om. Har en dag full av roliga grejer. Först så ska vi möta Sannies klasskompis och gå bort till en tatuerings studio. Det är egentligen inte jag som har ärende dit fast jag funderar på att kanske äntligen kolla upp min tattoo som jag velat göra så länge! Det blir spännande! Efter det ska vi bort till några andra kompisar för att åka och shoppa i en stad i närheten och sedan äta en bit mat tillsammans. Vi får se vart kvällen slutar. Är i alla fall en helg utan godsaker. Vilket känns tråkigt på ett sätt och väldigt bra på ett annat. Det enda jag kommer äta är på sin höjd nötter och vindruvor som jag inte kan sluta äta <3
Kärlek till mitt nagellack just nu! Så snyggt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback