Lite hopp

Jag har börjat känna mig piggare under dagen även fast det fortfarande gör ont. Har varit värsta kaoset här hemma då jag fick rena paniken av att må såhär och inte kunna komma åt någon hjälp. Tillslut fick jag i alla fall tag på någon. Blev skickad till labbet och fick ta mega många prover och jag tror att sköterskan såg på mig hur förstörd och ledsen jag var för hon ordnade så att jag fick träffa min läkare även fast han var uppbokad en vecka framöver. Enligt honom så finns det inte så mycket att göra just nu utan det är bara att vänta på proverna. Så jag fick ta några till.

Jag blir hemma från jobbet imorgon med då jag ska in till en sköterska imorgon igen. Dessutom så kan det vara bra att vila så mycket det går. På fredag måste jag nämligen vara tillbaka för då börjar min vecka som jag ska ta för min chef som ska ha semester. Det blir långa dagar och en tuff vecka och jag vill verkligen kunna genomföra den veckan. Så det känns tråkigt men sant att jag måste ställa in allt det roliga jag planerat inför helgen. Jag hade två födelsedagsfester inbokade och såg verkligen framemot det då det har varit bara jobb och sjukdom de senaste veckorna. Men livet är hårt och jag måste än en gång inse att hälsan går före.

Gud vad jag hoppas på att det går på rätt håll nu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback