Lördag i ett nötskal

Den här dagen har varit upp och ner verkligen. Jävligt dålig och jävligt bra ibland. Mycket som rör sig i huvudet just nu och det jag vill dra som slutsats är:
Fuck it all!
Ja, ibland måste man se det från den ljusa sidan också!

Har varit mitt vanliga kaosiga jag idag fast jag egentligen borde varva ner och vila när jag är ledig. Så när kvällen kom var jag helt slut och även fast det erbjöds utgång och öl med vänner så valde jag och min kära att stanna hemma och umgås lite eftersom vi inte hinner med det i veckorna längre. Så vi körde all in på den onyttiga fronten med ostbågar, hamburgare och choklad. Och så en massa film. Så det kändes okej tillslut. Hade ändå kommit överens med mig själv redan förra helgen(då det var hur mycket som helst!) att denna helgen skulle bli lugn.

Nu har jag krupit ner i sängen och det är riktigt mysigt. Måste dock sätta igång med träningen på riktigt nu då resan närmar sig med stormsteg. Känner mig inte alls i form för bikini nu kan jag säga! Har inte tränat på två veckor då förra veckan mådde jag piss och denna veckan har jag jobbat så mycket att jag bara varit hemma och vänt. Har även slunkit ner lite choklad då jag behövt socker för att piggna till. Inte okej! Ordning och reda från och med nu med både kost och träning. Imorgon ska det cyklas för mina lår är inte snygga nu kan jag tala om!


Bild från förra helgen då det var party.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback