Min tur nu?

Känner mig ganska lycklig och nöjd med allt just nu. Är så glad att jag klarade av förra veckan på jobbet utan problem och att det gick så bra som det gjorde. Jag oroar mig inte lika mycket på de grejer som komma skall som jag inte tycker är så roliga. 

Jag uppskattar att gå till jobbet just nu. Det är roligt och äntligen är jag tillbaka på mitt vanliga schema. Slutar innan stängning idag och är ledig imorgon. Så skönt! 
Min sambo har börjat skolan och han trivs jätte bra. Det är så mysigt att vi äter frukost tillsammans nu och att vi båda har något att göra!
Jag har en resa framför mig. Bara tre veckor till! Nervös men det ska bli så kul att få komma iväg. Detta har varit planerat länge men det känns inte som att vi ska åka!
Ja, jag uppskattar saker nu på ett helt annat sätt och jag vill alltid att det ska vara såhär!
Mitt sug för mina hobbys har kommit tillbaka. Är baksugen konstant, uppskattar att göra naglarna och spelar The Sims 3! Jag älskar mina hobbys!
Det enda som kunde varit bättre är att det inte går bra med träningen. Jag skulle börja på riktigt denna veckan inför resan men så har jag fått någon jäkla förkylning som inte vill bryta ut. Är bara trött hela tiden, har huvudvärk, ont i halsen och känner mig varm hela tiden. Jag vilar så gått jag kan och äter värktabletter men den vill inte ge med sig. Inte idag heller. Lite drygt men man kan inte få allt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback