På benen

Det är redan torsdag! Sjukt! Jag är hemma från jobbet idag också för att vila. Imorgon måste jag vara tillbaka igen.
 
Jag känner mig inte sämre i alla fall! Whohoo! Och kanske till och med lite bättre. Jag är pigg men jag har fortfarande ont och mår lite illa till och från. Har haft en ganska okej dag hitills. Var en runda hos läkarstationen igen imorse och fick reda på yttligare några prover. De var bra. Sedan åkte jag hem och åt en ordentlig frukost. Har gått ner 1 kg under tiden jag varit sjuk för jag har INTE varit suge på mat. Så det blev en baguette med god ost och grönsaker till frukost samtidigt som jag njöt av solen på balkongen. Så himla varmt idag!
 
Mamma och pappa kommer förbi sen för att hälsa på sjukligen så blir det lite omväxling till skillnad från denna tråkiga veckan liggandes i sängen eller framför tv:n. Men annars så ska jag bara fortsätta med att ta det lugnt och kanske avsluta sista säsongen av sex and the city. Kommer bli deppig när alla avsnitt är slut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback