Sep. 03, 2013

Sex and the city är min bästa vän just nu. Att få tankarna på något annat och försvinna in i deras lyxvärld.

Egentligen är det inte mega lyxigt men det är precis ett så lagom liv man vill ha med lyx. En dos av det glamorösa och det oglamorösa livet i perfekt kombination. Jag vill vara där!

Ärligt talat har jag nog aldrig längtar så mycket efter lite lyx. Att få gå till frisören, ha fina blanka naglar, lite extra smink och en noga utvald outfit. Nu när jag mår som jag gör finns inte tanke eller ork till att fixa sig för fem öre. Håret är flåtigt och okammat, ovårdad hy, påsar under ögonen och bara ett gammalt fult linne på kroppen. När jag blir av med detta så ska jag verkligen unna mig lite lyx.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback