Sliten som fan!

Denna veckan provar jag på att vara butikschef. Vilket betyder tidiga monar, sena kvällar och en jäkla massa stress. Har varit världens stressigaste vecka hittills och vi hamnar bara efter hela tiden. Inte vad min kropp behöver med tanke på hur jag mått. Är sliten som bara den. Stel i nacke och axlar, trött och smärtor i bröstet och så lite illamående på det. Jag vill helst bara sova! Har satt mig i soffan på jobbet på min lunch för att försöka vila lite. Så skönt att få sätta sig ner! Äter lite vindruvor och bara hoppas att lite kraft ska komma tillbaka så jag kan klara de sista långa timmarna. Jag har bestämt mig för att klara denna veckan om jag så ska kryps till jobbet. Jag vill klara den så mycket så det finns inte!





Kämpa, kämpa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback