Söndagslyx inför en hektisk vecka!

Halva söndagen har redan gått rasande fort och eftersom detta är min enda lediga dag i helgen så planerar jag att ta det lugnt. Den enda ansträngningen jag gjort var att ta en lång PW med hunden. 

Är trött som bara den då det var en dag igår fylld med jobb. På kvällen så bakade jag för jag har varit så baksugen hela veckan! Klockan var ganska mycket efter det så det blev en liten promenad och mys framför tv:n sen med massa godis! Och klockan blev mycket innan jag hamnade i säng!

Veckan som kommer känns mindre rolig. Jobbar varje dag och så ska jag kombinera det med massa övertid, ett jobb till, läkare och tandläkare. Sen så är hela helgen uppbokad från fredag!Usch! Är dock ledig nästa lördag. Var egentligen min långhelg som jag inte haft på evigheter och jag har verkligen sätt fram emot den men så fick jag jobba istället vilket jag är jäkligt sur på.

Eftersom nästa vecka känns så kämpig så ska jag som sagt vila så mycket det går och njuta lite extra. Därför sitter vi ich väntar på Sannies familj för att gå ut ich äta på ett mysigt ställe bara en liten bit ifrån oss. Riktig mat kan verkligen sitta på plats så det bara blev en massa skräpmat igår pga bla tidsbrist! Känner verkligen att allt godis igår tar ut sin rätt idag. Så sallad eller kött skulle vara riktigt gott!
Tänkte bjuda på lite muffins då det blev ganska många igår. Men goda var de! Är äppelkake muffins med en vaniljfrosting! Mums!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback