Vilken bra helg!

Fredagen och lördagen denna helgen har varit riktigt grymma! Från nattvandring på kyrkogården till shopping. Haha!

Ja, det var verkligen en härlig dag igår. Kanske för att det kändes som söndag hela dagen fast det var lördag. Hur skön är inte den känslan? Vi mötte upp några vänner och åkte till en stad i närheten för att shoppa. Vi tjejer skor och killarna dator prylar. Alla shoppade loss och det blev inte billigt för någon utav oss men vi var nöjda ändå och något lyckliga efter att ha ätit oss mätta på Kina buffé. Mycket skratt och tokigheter blev det i all enkelhet.

Idag har jag gjort det jag nästan alltid gör på söndagar nu för tiden. Städar, tränar, handlar och lagar mat. Har blivit standard på något sätt. Som vanligt går klockan så otroligt fort och nu har jag satt mig ner för att spendera de sista timmarna stilla i soffan innan det är dags för sängen. Har lyssnat lite dåligt på min kropp vad det gäller vila denna helgen. Är verkligen så trött nu! Är lite sur eftersom jag skulle varit ledig imorgon men får istället jobba en lååång dag vilket jag har 0 ork och motivation för nu. Ännu en lång och jobbig vecka med allt vad det innebär väntar. Jag både avskyr det och älskar det!

Äntligen en höstjacka, höstskor och vinterskor inhandlade från gårdagen. Är så nöjd med detta och längtar efter att få använda det imorgon<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback