Blir så trött

Jag tror på riktigt att man kropp inte gillar mig. Mår dåligt igen med värk i nedre magen, magknip, illamående, ryggont och extremt trött. Vet inte vad det handlar om denna gången. Magen är som en ballong och det känns inget vidare. Blir galen. Jag vill må bra nu!!!! Vill inte gå och oroa mig hela tiden och tro att det är en massa otäcka grejer med mig. Hoppas så innerligt att jag mår bättre imorgon och till helgen då jag är ledig. Vill inte lägga ännu en helg på att ligga och må skit!

I alla fall kom jag precis hem från en pw. Eftersom jag mår halvkasst var det ingen jätterolig promenad. Dessutom regnade det hela tiden och var kallt. Har laddat upp med smoothie och nötter och tänker ha en lugn kväll. Imorgon har jag sovmorgon så jag behöver inte gå och lägga mig tidigt. Skönt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback