Dag 2


Det har än så länge inte varit världens bästa vecka. Har varit ohjälpligt trött sedan i söndags och det håller i sig tillsammans med huvudvärk och illamående. Min kropp är trött och skriker efter ledighet.

Som tur är det påskveckan. Jag har klarat en lång dag av tre. Så det är en bra början. Ska snart bege mig till jobbet. Kommer hem sent ikväll och då kommer jag behöva gå och sova nästan direkt då jag ska vara på jobbet kl 7 på onsdag. Hoppas på en bra dag! Börjar den med en skål havregrynsgröt. Har inte riktigt lärt mig tycka om det ännu men jag gör mitt bästa! Det är helt okej med lite bär och mjölk!

Kommentarer
olivias | mode, foto & vardag säger:

mums!

2014-04-15 | 09:28:30
Bloggadress: http://olivias.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback