Lediga dagar<3

Jag har sovit i 11 timmar!!! Behövde verkligen det efter att inte sovit så bra under de lediga dagarna. Har ätit massa godis i helgen! Vi har flera kilo hemma så det har verkligen gått att frossa. Hade också en ganska mysig dag igår trots att jag flängde runt överallt. Jag var hos mina föräldrar först, sedan hos min mormor som fyllt 80 år, tillbaka hos mina föräldrar igen där jag myste i solen i flera timmar. Jag älskar landet och deras gigantiska trädgård! Efter det körde jag vidare till Sannies mormor som hade påskmiddag och efter det åkte vi en bra bit till Sannies familj på landet där vi var ute med hundarna en runda och sedan njöt vi i solen på deras altan. Var hemma sent så det blev godis och film resten av kvällen. 

Jag har haft några bra lediga dagar då jag hunnit med det jag velat men jag har vilat för lite och känt mycket stress. Så idag ska jag verkligen ta det lugnt. Jag ska stänga av telefonen, inte gå ut mer än på en promenad och bara titta på film och typ titta in i väggen. Haha! Tänk vad dessa dagar gått fort! Och även fast jag känt mig ganska stressad och kanske bara låtit allt gå förbi så finns det stunder då jag stannat upp och verkligen njutit och det är av solen, värmen, fågelkvitter och alla fantastiska blommor som doftar så gott! Sommarkänslor <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback