Påskcupcakes






Jag är helt slut! Vaknade vid 7 imorse och kunde inte somna om. Hade bestämt mig för att baka idag eftersom jag velat det så länge men tiden inte funnits. Så jag var iväg och handlade och laddade upp med massa recept. Bakade cupcakes och macaros. Blev inte så nöjd med någon utav dem utseende mässigt. Har inte smakat ännu så där har jag inget att säga. Allt var dubbelt så jobbigt än vad jag tänkt mig och tog sjukt många timmar. Var så trött och varm att jag bara ville gråta i slutet. Så i efterhand kanske det inte var någon bra idé att baka då min kropp är ganska slut efter denna vecka och alla andra långa veckor. Känner mig helt uppstressad nu och är så himla trött. Dags att tagga ner och lyssna på kroppen. Imorgon ska jag jobba så jag ska ta det lugnt nu och kanske smacka en utav kakorna.


Kommentarer
Annika säger:

Gott!

2014-04-18 | 19:32:28
Bloggadress: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback