Smärtor och oro :(

Den här helgen har inte alls varit som jag tänkt mig. Smärtor i nedre delen av magen, illamående och gråt av smärta. Jag har ingen aning om vad det kan vara. Hade så ont igår att jag grät. Rädd att det kan vara någon cysta på äggstockarna. Det gör inte lika ont nu men det känns. Jag är ledsen och har ingen ork att oroa mig. Jag vill bara att det ska försvinna så jag slipper förstöra dagen och oroa mig inför veckan. Ska jobba tre långa dagar och vägrar att vara hemma från jobbet och krångla med sjukvården. Dessutom är det Valborg och så fyller jag år i veckan och ska bli firad. Är det sista jag vill att missa allt det för att jag är sjuk.

Ska vila hela dagen och hoppas, hoppas att det blir bättre under dagen. Vill inte ha så ont :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback