It's time!



Det är bara att inse, jag har haft det bra på semestern, ätit gott (vad jag vill om jag ska vara ärlig :O) och njutit. Eftersom jag håller en en relativt bra kost för övrigt har dessa 4 veckor av flottig mat, grillat, alkohol, glass och godis kostat mig en del. Det har kostat mig ungefär 3 kilo! Det var länge sedan jag vägde såhär mycket men jag valde detta själv, att släppa tyglarna under semestern. Ja, och det var jäkligt gott! Så jag ligger precis på gränsen till en jäkla ångest men den väger inte riktigt över då jag som sagt njöt av all den där chokladen och glassen! 

Jag är ju en människa som inte mår bra på något sätt om det jag ser i spegeln inte känns bra så nu är det dags att komma på banan igen. Först så ska jag bli av med de här kilona som jag lagt på mig. Efter det så är jag fullt inställd på att fortsätta under hösten och vintern. Jag är jäkligt taggad nu på att komma i form tills vår resa vi ska göra nästa vår. Jag har alltså ett mål!

Jag har suttit och gjort lite olika scheman nu som jag kommer följa några veckor framöver. Kostschemat kommer jag hålla i 2-3 veckor innan jag kanske gör små ändringar. Min förhoppning är att bli av med extra kilona fort! Det ska bli sjukt spännande och jag är så jäkla taggad inför träningen med! Jag ska komma igång på riktigt och göra det till en helt vanlig vardag. 

Jag kommer inte börja riktigt ännu med kostschemat. Äter bra och tränar gör jag såklart ändå men jag ska grunda lite denna veckan innan jag kommer köra 100%. Kommer bli awesome! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback