Sen frukost



Godmorgon! Jag sitter just nu och äter frukost med egenodlade bär på efter en lång sovmorgon! Mår mycket bättre idag efter att ha tagit det lugnt hela dagen igår och jag kunde verkligen slappna av! Fick ut alla tankar efter att ha pratat med sambon som alltid har kloka ord att säga!

Det är ju måndag och jag är ledig. Såå skönt! En vecka kvar på semestern och det känns helt sjukt! Jag ska njuta som bara den! Ingen aning om vad vi ska göra idag då vädret är mullet och vi hade planerat att bada och sola hela dagen! Vi får se vad som händer....

Kommentarer
Sara säger:

Såg rätt gott ut det där!

2014-08-04 | 12:05:04
Bloggadress: http://sarahelenaemilias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback