Update: Träning och kost!



Jag har ett sådant jäkla bra flow just nu. Jag är taggad som tusan och ser bara möjligheter och tycker det är kul! I söndags började jag med en strukturerad kost och lovade mig själv mer träning. Kosten har gott skitbra! Vad det gäller träningen har jag gott en lång promenad än så länge. Jag rör ju mig så jäkla mycket på jobbet och min fot sätter lite käppar i hjulet. Det är dock bra att gymmet finns då jag inte behöver överanstränga foten när jag använder maskinerna. 

Godissuget finns men det går att handskas med! Jag ska ju skippa godis och skräpmat denna helgen och det känns fett bra! 

Jag skulle egentligen inte vägt mig förens nästa vecka men imorse kunde jag inte hålla mig! Och glad blev jag! 1,5 kg ner på 4 dagar. Yes! Nu hoppas jag att det kommer hända massa under resten av veckan och nästa. Mitt mål är att komma tillbaka på samma vikt som innan semestern på två veckor och jag hoppas det funkar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback