Solsken och morgonform

Livet har inte alls varit något glädjande för mig på senaste. Tråkiga besked, ångest, känslan av att inte räcka till och en mage som bara gör livet surt. Jag har inte alls varit motiverad, har bara velat vara för mig själv och faktiskt träna. Det ger mig något i vart fall. 
Idag var det sol när jag steg upp och det kändes lite bättre. Hade så gärna velat ta en promenad innan frukost men nu under julen jobbar jag även söndagar. Jag känner mig ganska taggad idag faktiskt och det är skönt! 
Morgonformen känns riktigt bra nu! Vågen visar samma men jag går på det jag ser i spegeln och inte de siffrorna på vågen. Ikväll efter jobbet ska jag köra ben. Längtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback