This morning....


Morgonpromenad: Underbart väder och fin utsikt. En bra start på morgonen!
 
Det har varit en bra helg med alldeles för mycket onyttigheter. Några födelsedagr som skulle firas så kak och tårtintaget har inte varit nådigt. Lite skräpmat på det också. Faktum är att jag tillät mig äta och höll inte igen. Det har varit en hemsk vecka med stress upp över öronen så jag behövde det!  
 
Nu lämnar jag det bakom mig och vänder blad tll en ny vecka. Så skönt! Jag vaknade på ett strålade humör, ledig och allt en måndag, började med en lång promenad runt stan. Så härligt! Ikväll ska det tränas mage också. Två veckpr igen med minskat intag av godis. Eller ja inget alls helst men det är det inbokat julbord i veckan så det får jag ta även fast det svider! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback