Börja gymma igen?

Har ju velat i evigheter om detta att skriva in mig på gym. Det finns många både för- och nackdelar tycker jag som kört hemmaträning ett bra tag! Men jag har vägt upp och jag saknar verkligen smidigheten med alla maskiner och så tror jag ha 100 gånger bättre motivation. När man tränar hemma blir det inget måste liksom. Men när man betalar pengar så känner man mer att man måste. Jag är också grymt sugen på att börja träna nu, på riktigt! Kunna åka dit direkt efter jobbet är perfekt! Då kan jag bara ta ett mellanmål i bilen. Bra kost på det så tror jag att jag kommer må toppen!
Vi har precis fått ett nyöppnat jättefint gym här i stan. Vi får dock se vilket det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback