Den kvinnliga manskroppen....


Jag såg en bild på två tjejer på Facebook som såg väldigt noga ut och väldigt muskliga. Jag blev nyfiken och klickade in på den enas blogg. Min fråga är, hur kan man göra så med sin kropp!? Jag har tagit upp det förut men jag slutar aldrig undra så fort jag ser dessa män till tjejer! Jag lägger mig egentligen inte i deras val utan jag bara undrar. För vad de vill göra med sina kroppar är upp till dem. Jag förstår det nog bara inte. Denna trend som fullkomligt tagit över bland tjejer, att de ska bli stora och muskliga. Jag har många som jag känner på Facebook som också har fått för sig att de ska bygga muskler. Som sagt säger jag inte att det är fel utan det är upp till dem och att ha mål att sträva efter är bra. Om de lyckas så visst är jag impad för jag vet hur mycket jobb det är bakom. Saken är den att jag aldrig skulle vilja se ut så och jag tycker att det inte är snyggt heller!! Den kvinnliga kroppen är så fin som den är. Det finns inget snyggare än en slank, kurvig kvinnlig kropp! Den som jag en gång vill nå! 

Alla har vi olika mål och smack i livet. Sådana jag kanske nte förståe ibland. Hur kan man vilja se ut som en man? Jag tycker helt enkelt det är synd att tjejer förstör sina kroppar på detta sätt :( Tänk på hur jävla snygga de varit om de bara "stannat" i rätt tid med träningen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback