Fuskare!

Visst älskar jag lördagar för att jag får trycka i mig vad jag vill! Men det slutar alltid med ångest! Det har varit en bra dag och en mysig kväll med både jobb, mys, film, tacos och massa godis och visst borde jag bara njuta av den stunden. Men jag får alltid ångest!!! Jag har fuskat lite hit och dit mitt i veckorna när det gäller godis och då blir jag sur på mig själv, tycker inte jag förtjänar det när väl helgen kommer men det kommer jag inte på förens jag tryckt i mig allt. Jag vill ju så gärna komma i bästa form inför sommaren och tiden går ju så fort. Jag är livrädd att inte klara det! Jag förstår nog inte varför jag inte skulle göra det. Älskar ju detta med nyttigheter och att ständigt hitta nya hälsosamma recept. 

Nu måste jag verkligen skärpa mig!! På riktigt! Träning och bra kost i veckorna! Här ska inte en godisbit ner mer när det inte är tillåtet! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback