Kvällsmys <3

Myspys kväll med min kära som ön så länge inte gjort annat än att sms:a och prata i telefon sen jag kom hem. Haha! Jag lagade i alla fall en middag bestående av sparris, champinjoner, halloumi, soltorkade tomater och lite pinjenötter. Vi ville köra på ett nyttigare alternativ eftersom vi har vår " äta gott dag" imorgon. Så det blir även en nyttigare variant till efterrätt i form av mangosorbet. Lägger upp recept och bilder sen. 

Resten av kvällen så blir det film innan det är dags för mig att gå och sova för att ladda för jobb imorgon.
Vi skulle inte ge varann något hade vi kommit överens om men jag kunde inte låta bli att köpa denna söta choklad ask till Sannie! Så gullig med chokladhjärtan i mitten och gelé hjärtan runt. Kanske kan jag också kan sno en bit eller två ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback