Lite kärlek, tack!

Jag hade sådan ångest igår. Nu när jag gått runt ich haft ont i huvudet och känt mig yr och illamående så var det så många känslor som kom upp. Det var flera månader sedan jag kände den paniken och ångesten nu. Känslan av rädsla och hjälplöshet. Fy fan! Jag lovade att aldrig tillåta mig känna så igen men det bara kom efter en jobbig dag igår.

Idag mår jag sådär. Jag är fortfarande yr och illamående. Dessutom känner jag stress och det där otäcka tryckandet på bröstet. Rädsla för att bli sjuk, rädsla för att hamna där igen. En massa oro helt enkelt. Men jag lämpar verkligen för att inte ramla över kanten. 

Det är ju en riktig långdag för mig på jobbet idag. Är så trött i kroppen och yr. Behöver mycket kärlek känner jag. En stor kram eller få träffa min hund. Jag ska fan bita ihop nu sista timmarna. Jag ska inte låta något trycka ner mig. Fan heller! Jag måste skärpa mig och lugna ner mig, sluta stressa upp mig. Punkt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback