Nyttigare variant av chokladmilkshake....

Jag är extremt godis sugen under dessa månaderna när det är kallt, mörkt och tråkigt. Och jag vill ju hålla mig till en godisdag i veckan. Men det har jag hittills inte lyckats med. Så igår när jag var såå dödligt choklad sugen men vägrade att äta choklad så tog jag det jag hade hemma och gjorde en nyttigare variant av chokladmilkshake. Såå gott blev det och jag var så himla nöjd efteråt! 
 
Nu hade jag ju kanske inte det jag önskade hemma som tex kvarg men det gick ändå. Har heller aldrig några mått på när jag gör smoothie/milkshake då jag smakar mig fram.
 

Det jag hade i denna nyttiga chokladmilkshake:
(Detta är till en väldigt stor milkshake)
* 1 banan ( frys in innan)
* Mjölk
* Honung
* Kakao
* Vaniljpulver
 
Mixa allt, smaka, mixa igen, kanske lite kakao till, mixa smaka. Ja, ni fattar hur jag gör! Sedan hade jag massa is! Blev väldigt god!
 
 
Nästa gång ska jag testa med kvarg och kanske lite hallon också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback