Problem hy!

Köpte nya hudvårdsprodukter i helgen. De jag hade var jag inte alls nöjd med! Så därför kollade jag runt lite och hittade några som jag ville testa. Grejen är den att jag har en jäkla problem hy som jag är väldigt trött på! Hörde på radion att man inte ska ha för fet kräm då utan något som återfuktar. Hittade en gel kräm från Loreal som jag trodde på. Köpte också en kräm som man rengör ansiktet med. Också i gel form.
Jag har använt den morgon och kväll nu sedan i söndags och jag märker redan att min hy är bättre! All accne har blrjat försvinna och jag blir inte alls lika fet i hyn efter en dag. Huden känns så mjuk och len hela dagen. Dessutom luktar den väldigt gått och går in i huden så himla fort! Nu ska jag vara noga med att rengöra och smörja morgon och kväll, varje dag och med spänning se resultat om ännu ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback