Skitdag!

Måndagar brukar ju sällan vara mina dagar. Inte idag heller! Huvudvärken och det snurrande kom tillbaka idag igen. Har känts okej i några dagar och jag har kunnat hålla det borta med värktabletter men idag hjälpte tabletter inte. Usch, vad det är läskigt när det trycker på huvudet och allt bara snurrar! Dessutom blir jag så illamående. Det känns som att jag skulle kunna lägga mig och sova redan nu men det tänker jag inte göra. Ska försöka lugna ner mig med en kopp tee och försöka att glömma det jävligt långa jobbdagen som väntar imorgon. Hoppas så att jag mår bättre! Blir alltid så nojig när jag mår dåligt. Tror det värsta, som att jag ska svimma, spy eller få en hjärnblödning. Kan ju säga att jag inte mår bättre av att stressa upp mig så!
Atlas och jag ska mysa i soffan nu fram till läggdags. Sova!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback