Året 2013 del 1/4


Shoppade en utav mina favoritplagg. Som jag använt massa under året!

Ramlade illa och skadade knät.
Kors har varit en favorit under året....
...och jag kunde inte få nog!
Blev överraskad av min fina sambo påkalla hjärtans dag.

Shoppade mina två finaste klänningar.
Vinterbus i snön med Atlas.

Bakade underbara cupcakes och satte dem i mitt nya cupcakeställ som jag fick av en kompis.

Gjorde ännu ett tappert försök att få ordning på mitt hår men misslyckades igen.

Fick min Iphone.

Beställde en Bh med nitar.

Firade påsk.
Köpte ett favoritplagg....

...och ett till.
Var på Ullared och shoppade massor!
Hade premiär av märket " Hampton Republic" på jobbet.

Massa mys med Atlas i min onepice.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback