Året 2013 del 2/4

Gick till frisören och fick äntligen ordning på mitt hår!

Gjorde och åt mina första bananpannkakor.

Röda läppar.

Så kom våren.

Köpte mina träningsskor från Nike.

Började äta nyttigt...

och gå morgonpromenader.

Fyllde 22 år.

Var i Gbg på retrospelmässan.

Shoppade sommarkläder.

Sommar!

Spenderade semesterdagarna på balkongen.

Även sena sommarkvällar. 

Avskedsmiddag för bästis som skulle flytta ifrån mig :(

Shoppade nytt på Ikea.

Hade picknick vid havet.

Hängde massa med Atlas.

Kom äntligen i mina favobyxor sedan högstadiet.

Midsommar.

Grillade och drack öl på bakgårdar.

Hittade äntligen ett par slitna jeans! 

Nådde mitt mål.

Ägnade mig åt inredning.

Festade två hårda dagar på Tosia.

Brände mig i solen.

Åkte till Gbg, bodde på hotell....

,åt ute och....

....spenderade en hel dag på Universeum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback